Bestellen

Kan ik mijn bestelling aanpassen ?

Dit is alleen mogelijk indien wij de bestelling nog niet hebben afgeleverd bij de bezorgdienst, neem hiervoor z.s.m. contact met ons op zodat wij naar de mogelijkheden kunnen kijken.

Per ongeluk een verkeerd adres, kan dit aangepast worden ?

Zolang de bestelling nog niet afgegeven bij de bezorgdienst is, kunnen wij het nog aanpassen (neem z.s.m. contact met ons op)

Wanneer de bestelling al onderweg is, zul je echter zelf langs de opgegeven aflever locatie moeten gaan om het pakket op te halen.

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling ?

Neem contact met ons op, wij zullen de betreffende factuur van de bestelling toezenden.

Product is uitverkocht, wanneer is het weer op voorraad ?

Wij kopen in op basis van warme broodjes, mocht iets lange tijd uitverkocht zijn neem dan even contact met ons op zodat we dit met de volgende bestelling in huis kunnen halen.

Dit zal echter niet mogelijk zijn wanneer een product niet meer verkrijgbaar is bij onze leveranciers.

Betaling

Kan ik veilig betalen ?

Wij doen er alles aan om de webshop zo veilig mogelijk te houden, dit doen we samen met andere partijen zodat er geen zorgen over veiligheid hoeft te zijn.

Mijn betaling wil maar niet lukken, wat moet ik doen ?

Het kan voorkomen dat door een technische fout (bijv. iDeal heeft een storing) dat een bestelling niet betaald/geplaatst kan worden. Probeer het nog eens, of neem even contact met ons op om te voorkomen dat er meerdere orders geplaatst word.

Ik wil graag achteraf betalen, kan dit ?

Op dit moment van schrijven, is het helaas nog niet mogelijk om achteraf te betalen. Wij werken er naar toe, om dit in de toekomst wel aan te kunnen bieden.

Verzenden & Bezorgen

Wat is het minimale bedrag voor gratis verzending ?

Wij verzenden binnen Nederland gratis vanaf €75,-

Buiten Nederland is vanaf €100,-

Hoe lang duurd het voordat ik mijn bestelling heb ?

Gemiddeld is de levering binnen 2 werkdagen bij iemand thuis. Wij doen er alles aan om uw bestelling z.s.m. te verzenden echter kan het voorkomen dat door complicaties het iets langer kan duren.

Ik mis een onderdeel in mijn bestelling ?

Neem binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling contact met ons op, wij gaan ons best doen uw bestelling z.s.m. compleet te maken.

Krijg ik een Track&Trace code voor een bestelling ?

Ja, zodra wij de bestelling hebben ingepakt en aangemeld bij de bezorgingsdienst, sturen wij de Track&Trace code toe.

Retourneren & Ruilen

Is retourneren gratis ?

Wanneer wij de producten in goede (en originele) staat ontvangen, voegen we €4,95 toe aan de terug betaling voor het retourneren. Zorg zelf voor een bezorgingsdienst, en alle gekozen extra opties zijn voor eigen rekening.

Hoelang duurd het voordat ik mijn geld terug krijg ?

Wanneer wij de retouren hebben ontvangen, proberen wij deze z.s.m. te verwerken. Moment van ontvangst + maximaal 5 werkdagen kan het duren voordat het geld terug gestort is.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu ?

Neem contact met ons op, en we zorgen dat het juiste product alsnog verzonden word!

Kan ik mijn bestelde producten ruilen ?

Ruilen is geen probleem, mits het product in originele staat is. Neem contact met ons op om naar de mogelijkheden te kijken.

Heb je nog vragen ?