Garantie

Wij willen dat iedereen kan genieten van onze artikelen, en doen er dan ook alles aan om de bestellingen zonder enige schade of missende onderdelen aan te leveren!

Uiteraard zijn ook wij hele normale mensen, en kan er wel eens een gedachten van de afgelopen D&D sessie voorbij komen waardoor er iets onbreekt in de bestelling.

Geen probleem! Wij sturen het gewoon na zonder enige extra kosten. Dit was uiteraard onze fout en het zal de volgende keer (hopelijk) niet meer gebeuren.

Ook komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Laat ons dit z.s.m. weten (binnen twee maanden).
En we gaan samen op zoek naar een passende oplossing.

Klachten

Wij nemen klachten heel serieus, en zullen altijd meedenken over een oplossing naar aanleiding van een klacht. Dit kan uiteraard een keer voorkomen, wij waarderen iedere klant (en bezoeker).

Is er iets niet naar wens, een conflict met een medewerker (behalve tijdens de D&D sessies) dan vragen wij contact met ons op te nemen en de klacht bespreekbaar te maken, hopelijk kunnen we er met zijn allen zonder kledingscheuren vanaf komen!

Let op, komen we er echt niet uit?
(Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.)

Heb je nog vragen ?